bara för jossi gjorde (Y)

Egentligen är jag inget fan av listor, kan vara kul att läsa andras men att läsa min egen.. nja .. menmen har tråk.

SKULLE DU HELLRE:
1. Pierca näsan eller tungan? - töngan helt klart! passar inte i näsan..
2. Vara seriös eller rolig? - Hmm..verka seriös när man inte är det är roligt. båda
3. Dricka röd eller grön mjölk? - blå är godast. annars grön
4. Tatuera dig eller göra piercing? - jag har typ " alla " piercingar jag vill ha. Ska tatuera sönder mig sen :D

SVARA ÄRLIGT...; ( varför ståre svara ärligt ? det frågorna är ju mesiga.. regn/sol ? miihihih...come on varför skulle man INTE svara ärligt på om man gillar sol eller regn..)
1. Tycker du om någon mer än kompis? - mjo det svajar fram och tillbaka varje dag. who knows..
2. Sol eller måne? - Måne är sexigt, sol är haaaawt !, nej men jag steker heldre i solen
3. Vinter eller sommar? -  vinter får det vara på julafton, sommar resten av året - deal.
4. Vänster eller höger? - Höööööger !
5. Soligt eller regn? - fuck raaaaain !
6. Vaniljglass eller chokladglass? - Vanilj med små små marabou bitar i :)

OM DIG;
1. Hur mycket är klockan just nu? - 21:25
2. Namn - Denise
3. Vart vill du bo? - Alltid velat usa.. men nu vill jag bo i thailand,australien eller helst HAWAII !
4. Hur många barn vill du ha? - barn ? fifan.. nej men.. kanske 2-3 styckna!
5. Vill du gifta dig? - Om jag blir lycklig med någon stackars jävel, ja då kanske det låter bra. men då ska han fan paya ! jag ska ha överdrivet stort,mycket, och blingbling baby.
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - både och, försöker väl rulla men får damp när det inte funkar så jag hugger sönder det ist... brutalt. yeah me like
7. Har du ätit sushi? - yes, hatade det när jag var yngre, nu kan jag äta, i like it. men vissa saker är för starka
8. Favoritglass? - alltid varit daim på burk.. små söta kulor i. annars - sorbet
9. favoritmat rätt? - Thaifooood , friterade räkor/kycklingar <3
10. vad är du i stjärntecken? - Vattuman
11. Silver eller guld? - jag blir mer och mer som mamma, silver gillar jag på smycken. fast KLOCKOR därimot. guld och diamanter som minuter ! me like very much
12. ögon och hårfärg? - blå ögon, och just nu - black hair,
13. vispgrädde eller chokladsås? - inte för jag äter något av det bara rakt av sådär.. men vispgrädde med lemon curde i är super !
14.Humör? - trött, små sliten , sjuk , men ändå taggad. på vad ? ja det får du läsa i nästa kapitel ;) .. vafan snackar jag om...

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA;
1. Sjungit? -
  antagligen, sjunger ju fanimig jämt
2. Blivit kramad? - ja då alltid så kramgo
a. Känt dig fånig? - njaaa inte riktigt
4. Saknat någon? - jaaaaaaaaaaao
5. Dansat galet? - nja, svårt att  orka dansa nu
6. Klippt håret? - jo men det är ju min vardagsrutin... -.-
7. Gråtit? - haft tårar i ögonen på grund av hosta och magsaft....


GREJER;
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen
? - hahah mjo , fast det var ju inte mig dom jagade enbart.. fast det var kul att låtsas de och bah . RUN BITCH RUN ! 
2. Har du en hund? - har 1 kvar ;)
3. Sover du helst själv eller med någon? - Vissa stunder, själv. Annars alltid med någon.. jag hör röster ibland...riktiga röster....thats scary. i need a hug !
4. Tror du på spöken? - ibland, när det händer oförklariga saker så kan man tänka lite..för mycket.
5. Saknar du eller älskar någon just nu? - älskar många ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0