im tired of this fucking shit

är så jävla trött och irriterad på otacksamma folk.
Men jag måste börja fatta att folk inte tänker lika långt som jag. folk tänker bara på sig själva och vad som händer i nuet och vad som e lättast för dom...
jag menar, jag känner fett mycket skuld om jag gör något dumt i framtiden till nån som hjälpt mig mycket, eller bara helt enkelt varit snäll mot mig.
Jag är så jävla trött på att hjälpa folk och sedan få skit.
Varför kan inte folk minnas hjälp och stöd dem fått ? varför tänker dem inte " men jag fick ju hjälp med detta så jag hjälper den tillbaka " osv..
nä folk skiter fullständigt i sådant och bara tänker på vad den känner för just i stunden.
   Tänker på vissa personer speciellt när jag blir såhär lack. jag menar. en person hade inga vänner, jag hjälpte den och försökte fixa in den med några. nu 2 år senare så har denna person sina vänner och slänger hur mycket skit somhelst på mig + mina vänner. Vart är tacken. man får hjälp och sedan när man fått som man vill skiter man i att vara snäll tillbaka... vart fan är ödmjukheten.

orkar inte skriva mer e fett irriterad och mår piss.
ska nog spy igen.. dumma mage.


skit snyggt... (Y) ... haha not


Kommentarer
Postat av: Hanna Jonsson

ååh mitt fina linne och allt ;)

2009-11-11 @ 22:43:10
Postat av: doris holms

jaaa precis ! :) när du sa att du ville ha det så letade jag fram det och kände att jag behövde fota det en sista gång så jag minns våra kära stunder jag och linnet:')

2009-11-11 @ 22:54:01
URL: http://dessieh.blogg.se/
Postat av: Anonym

fett fint hår du har , har du löshåt eller är det riktigt ? det var sjukt fint ! :)

2009-11-13 @ 16:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0