in and out of love

Idag var jag och mamma på Heron, åt thai och kollade på bio. Mysig dag. Priset på att jag bättrat mig i skolan .. (Y) yay det lönar sig lite iallfall.
Såg på FAME, tycker man får mycket insperation av den filmen om man är intresserad av ämnet, alltså dans, musik,skådespeleri osv. så det var en bra film för mig. kanske inte världs bäst. men den tilltalar mig .
 Dock var hon som skulle verka som " bästa dansaren i skolan " .. hon var inte äns bra... tss.
whatever, här är en låt. nu måste jag fixa klart solot till skolan´.
jag har ätit för mycket idag så mådde skit illa. när jag sen skulle hoppa runt och dansa här hemma. så bubblade det till i magen och de va bara till att kuta till toaletten. där försvann all överdriven mat.. såg även att jag ätit choklad... närdå ? ... hm... igår kanske.. whatever . nu mår jag illa igen. ses sen ! pöss

Kommentarer
Postat av: Fedelia

Jag har också sett FAME och jag tycker precis som du :)



//Fedelia

2009-11-04 @ 19:50:12
URL: http://nice.aurog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0