när lammen tystnar..

shit frän abo huckla bujah brum.
fan känner att orden bara flödar i munnen på mig. bara rinner ner som nått jävla vattenfall. nice.
Today - okay . No prov, Engleska prov, det gick väl okej på no & lite bättre på engelskan, hör övning där som man sedan skulle skriva uppsats om.. lite svårt att höra vad dom sa på det där jävla kasett bandet eller vafan de var..
aja.
idag har varit tröttis dag, satt faktiskt och läste engelska med mamma idag, första gången jag gör de YAY !
det var fan kul att läsa på lite när man kunde svaren (A) hahha.. visade även mamma vad jag skrivit på SO & no lektionerna, hon verkar stolt över att jag typ tagit hem böckerna 2 gånger nu denna vecka :O
har ju aldrig i typ hela 7an till 9an tagit hem ett ändaste skolpapper... verrrrrry gooood denise.

whatevah, nu ere natt. puss puss katt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0