Bråkiga dag

Tjeeena!

kom precis hem från skolan. Idag handlade det mesta om Bråk. yes you heard me - bråk.

Tjaffs mellan olika " grupper " i skolan. grunden haldrar om vem som inte fick komma till den enas fest blabla något i den stilen, alla säger olika men de e vad jag fått höra i stortsätt..

nu är jag hemma och äter fil och flingor.
tog lite kort i skolan idag som jag kan lägga ut lite senare men just nu måste jag byta om till myskläder och sedan möta min bästavän! 
 
i have no idea vad vi ska hitta på men token och jag hittar alltid på något kul.
 
JUSTE!!!
jag köpte ju chips igår, halva påsen är ju kvar så det kan vi ju iallafall smaska på !

nä nu måste jag dra ! vi hörs ! kramar


världens vackraste kvinna - megan fox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0