Chailatte

Hej bloggen, just nu sitter jag och tänker på hur hopplöst dålig jag är på att blogga asså. det är fan pinsamt !
Exakt just nu på sekunden sitter jag och dricker Chailatte - har i princip inte rört en sådan sen i vintras där det typ var " inne " att dricka sånna. haha det var fan " mode " ... pinsamt.
aja jag älskade den förr. ska se vad jag tycker nu.
Idag var väl en vanligdag förutom att jag typ hade 3 riktiga lektioner . 3 typ " håltimmar " som varade i 1 timme styck pågrund av nerkortade lektioner. 

Afterschool ? jo min låtsaslillebror och Josefinen åkte hem till mig. sen träffade vi på Bremberg och sedan på kvällen gick jag ut med Bea & Hanna J. trevligt trevligt i know.
åh där tog jag första slurken på min latte. Yummie säger jag bara. fan vad jag saknade julsmaken !

aja whatevaah, nu måste jag försöka fixa youtube som är skit jobbigt just nu hack i varenda jävla låt... hatar min dator ibland.
ser ju för övrigt jävligt grotesk ut men jag vill så jävla gärna tillbaka faktiskt.
Me and my lovely friend Hanna <3
hihi min arm ser jääävligt big ut .
kisses and kusses

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Härliga bilder!

2009-10-01 @ 23:06:44
URL: http://stringoflammingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0