Dans- uppgift

Idag borde jag egentligen plugga NO.. men för det första. fattar jag inte ett skit av vad våran lärare snackar om ? det gör inte josefine heller vad jag fattat. och hon fattar alltid allt för hon är otroligt duktig och lättlärd. så fattar inte hon - så betyder det att läraren suger. ingen i vår klass fattar så vissa har gått på extra lektioner hos en annan lärare. 
och det tycker jag att man inte ska behöva för att få godkänt i ett ämne ? eller ? 
hur som helst ska jag öva på dansen nu eftersom jag måste klara av den . jag går ju i dans klass så vi är tvungna men det är lite kul .hihihi
nu kom hanna fucking norén hit ;) pusspuss
vi ska äta chips. chacha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0