Datarummets vrede

sajk, jag är sjuk in my head. hihi

wtf, vad håller jag på med ? .. hhihi hyyyppper !

nej men seriöst nu. Tja !

sitter i datarummet med 2 datorer som låter pågrund av överansträngning.. min stora data ..min jobb och blogg dator kan man nog kalla den. den är sur idag. vill inte funka.
skit också. har alla bilder och sånt där... blä

I morgon - fredag.
idag har jag pratat massor med mr Z ( alla säger alltid mr X så palla de tänker jag så Z blire )
kulkul, se hur människor kan förändras... varit hemma hos bea oxå nu på kvällen och hållit henne sällis i mörkret

nu ? trött- nu  ? - sooooova ! ....och kanske ta en natt macka :$

kyss på er

eftersom jag knappt har några bilder på denna data fick jag ta 7ans klassfotto... ush..


nä men haha hur gammal är jag ? 3 kanske  ? whatevaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0