fikar med familjen

Hejhej,
sitter och dricker kaffe och äter plommonspaj med familjen framför nån serie på tv. mysigt
försöker lugna ner mig lite för jag .. ja jag vet inte riktigt , jag hyperventlierar och mår inte så jävla bra. fan är så sjukt arg och besviken på människor - ni är pinsamma. fan skaffa lite respekt och lär er att lyssna... orkar inte skriva om de för då får jag väl skit för de oxå. palla att folk alltid ska hålla på . bullshit. det är erat liv antagligen. aaajaaa har bättre saker för mig än att lägga när tid på människor som er:)

nu ska jag fika mera... ttjaaarååå

ful bild men har inga bilder på denna data.. hejdå

Kommentarer
Postat av: bea (:

jag mår alltid bra när jag hyperventilerar : )

2009-10-12 @ 18:42:14
Postat av: Anonym

woohoo !

2009-10-12 @ 20:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0