Sjuka idioter och bilder

Nämen tja !
visst har jag blivit duktigare på att blogga ? :$ miwihi..bujah.
nuu äter jag fil som vanligt. kom precis hem från vikingaparken där jag,jossi,hanna,micke och maurer tillbringade lite tid. 
Nu ska jag dansa lite mer och så..hm....
fan jag som tänkte fota lite hur jag såg ut idag. bara för att jag tycker att de känns lite fjompigt men iallfall.
så byter jag om på dirren när jag kom hem. Illa dessie illa ... hihi
idag blev de mera bråk i skolan...sorgligt jag är så jävla förbannad på det dära. så sjukt töntigt alltihopa och dom som applåderade efteråt kan ju ta sig. såg inte vilka det var eftersom jag satt i skolfönstret men jag hörde det.
USH . pinsamt asså.  jag fick fan tårar i ögonen när jag såg allt och jag darrade i kroppen för jag var så jävla sur !
kul att de vuxna säger att han är en " feg jävel " citatet tog jag nyss från min egen mor men det har många sagt.
aja, min matte lärare sa att det blir socialen och polis som blir inblandad blabla.
borde bli jobbigt för den grabben sen när alla lärare och massa elever vänds mot en.
aja . skit samma jag har inget med det att göra men det är synd att det måste sluta sådär.
nä men nu måste jag gå för stunden !
Adde och cricke i sommras

Adde LUKAS och adde 
massa folk och Tim som gör bomben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0