tjingeling !

nu är jag skit pigg och klar för skolan !
SAAAAAAAJJJK..
är alltid otrevlig på morgonen, rivs , bitts, slåss....nä okej kanske bara otrevlig men ändå. ni fårstår vad jag menar.
Jag är sjukt trött och vet inte riktigt om jag pallar asso.. MEN ..
då kom jag på att det är bild idag ! YEEEEEEEEEEEES ! <3
men oxå engelska... sug min kuk .... buuujah. ( my word )

Jag måste oxå bara prata lite om päls. jag älskar det så sjukt mycket och funderar helatiden på att investera något i den stilen.... dock hittar jag aldrig jackan jag vill ha ...
denna på m-K älskar jag... hittade ingen annan bild så tråkigt nog fick jag ta denna som typ alla har

LOVE IT . vill se ut så idag... men nää... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0