Blåbär och Glass

Är exakt det jag trycker ner i min lilla mun just nu. MASSOOOR.

Kära mormor fixar snällt upp skålen med överflödigt mycket glass. och sedan hämtar sylt och blåbär. bra bra. precis som det ska vara.
sedan så sitter jag och trycker i mig gigantiska vindruvor oxå. jätte bra :)

mormor frågade om jag mådde bättre och jag sa att jag inte trodde jag hade feber längre. då går hon fram och tar mig på pannan " JOHO DÅ HAHAHAHA " skrattar hon fram och lägger in en komentar om att jag ser gräslig ut.
Dock är hennes tolkning av gräslig ett gammal ordspråk som typ går något istil med " liknar en säck potatis på bordet blablabla " whatever.

   Ska nog slänga mig framför favorit kanalen MTV och sova lite.. men fööörst. 
äta upp min goda glass.

BLI AVUNDSJUKA ! snälla....


gammal och ser dock väldigt ful ut. men färgen är nice så wtf. just enoy it .... bujah

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du photoshopat din panna på bilde´n???????????

2009-10-27 @ 17:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0