säängen

Hej bloggarN.
ligger i sängen med feber, illamående och allmän trötthet. blir en slapperlislapp dag idag i guess.
to c00l 4 Schuuul. Yeayea wtf...
mamma kommer in på morgonen och snackar om att om jag orkar få upp från sängen skulle jag städa. sen börjar hon säga " mmh.. MHhh MH:) ! " som den där random tjejen Amanda säger. ni vet från hennes videoblogg ? mh, mh .. mh ... mh .. mh ..aa typ så he..he.. damp.
  
   sjuk är inte kul att vara, sjuk är äckligt och osocialt. vad ska jag göra idag´? ikväll ? inatt
lalalalaala....ingenting antagligen. WOHO


nu ska jag kolla runt på msn och få tröst sms av alla sötnosar som saknar mig redan...hehe.. pöss på er .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0